Çarşamba, Nisan 02, 2008

Vizeler yaklaştı

Sonunda vizeler yaklaştı 2 hafta kaldı (12sinde ) sınavlara bakalım ne olacak 13 tane dersin sınavı var. Hadi bakalım.
Aslında Samsun gezisinde çektiğim resimleri ekleyip yazı yazacaktım.Artık birdahaki yazıya eklerim.
Jethro Tull Türkiye'ye geliyor 6 haziran İstanbul (son final sınavimın tarihi malesef ) 8 haziran ankara'da konser verecekler. Ankara'da ki konsere belki gidebilirim bilmiyorum imkanlar ne gösterecek.
Bu arada palantisi bırakıp İkariam diye web tabanlı oyuna geçtim Seetlers oyununun web tabanlı olanı sanki hoş birşey tabi eve gidince ragnarok oynayacağım o başka :)
İmkanı olan herkese tavsiye ederim ragnarok oyununu diğer online oyunlardan farklı daha fazla eğlenceli ragnarok 2 çıktı ama serverlar da çok lag ( takılma zaman kaybı ) olduğu için rahat oynanmıyormuş. Birinci oyuna devam yani ( logan bekle beni :) )

Bu akşamki fb chelsea maçında fenere başarılar dileyerek bu yazımı bitiriyorum maç 21.45 star tv de

Hiç yorum yok: